03 maj 2011

Okej ja vet...

att jag e SÄMST på att uppdatera men asså jag bara typ inte hinner ...
I alla falll idag så va jag med Emma i täbyc och köpte pressenter men även ett par svarta shorts till mig själv och en top. Kommer nog inte hinna att visa dom idag för att min Kamera måste laddas :/ Anyway igår så beställde jag ett par solglasögon frå USA och guess what?  Sådana har typ Rihanna också, vet inte om det är exakt likadana men dom ser i alla fall nästan exakt ut likadant som hennes bara hatt hon har en lång kedja och de har inte jag ;) Okej va gör ja nu, jo sitter och typ drogar musik och chattar lite. 
Imorgon så måste jag ta lite bilder till ny header och design. Så att så får det bli. På lördag är det bara 2 månader kvar tills jag fyller år, jippie!!! Visar min önske lista imorgon ;) så det blir mycket då,
Kraaam!


My new sunglasses, soon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar