17 april 2011

Hemma hos Johanna

Hejsan. Dagen började med att jag gick upp klockan halv tio (?!) och tog datan och satte mig framför tv:n. Efter ett tag så åt jag frukost och sen gick jag och fixade mig för att Johanna och jag skulle åka till täban, jag hade då bara en halvtimme på mig och jag skulle duscha och tvätta håret, men sen skulle jag ju också torka håret och det tog ju en tid, så ja vi missade bussen och fick vänta i en timme. Kul. 

Anyway när vi kom till täbban så gick vi först till Bik Bok eftersom att den ligger så nära när man kommer in, men sen gick vi och tittade på mobilskal till min nya Iphone, asså bar ett litet enkelt för att när jag fyller år skulle jag önska mig ett lite snyggare, men när vi kome hem så sa mamma att vi skulle beställa till hnne och mig så då behöver jag inte köpa det. Men efter att vi hade kollat runt lite efter det så gick vi till donken och la på lite fett. Det kändes seriöst som att jag skulle spy när vi hade ätit klart. När vi hade ätit så gick vi till Box för att köpa godis eftersom att vi skulle ha påskäggsjakt senare på dagen med oss själva. Vi köpte lite och sen gick vi in i täbban igen och skulle kolla när bussen gick. Klart, så har den gått för exakt en minut sen och det var en hel timme tills nästa gick så ja det var ju kul :) 
Men medans vi vänta så gick vi och fixade min mobil för det gick typ inte att ringa eller messa. Men nu går det! 

När vi kom hem täbban så skulle vi fixa påskäggen, och så vart det. Senare på kvällen så gick jag Johanna och min lillebror ( för Johanna och jag vågade inte själva) och gömde påskäggen, det var faktiskt ganske så mörkt, så de så. Men när vi sen skulle hitta varandras, vi hade gömt dem i skogen, så fick vi problem, vi vågade inte. Mitt ( Johannas) var gömd ganska långt in i skogen och självklart vågade vi ju inte. Så vi fick bara mina två, och Johanna fick bar ett det minsta. Så nu ligger hennes stora ägg mitt ute i skogen, fast vi ska hämta det imorgon men ändå. 

Nu så slaggar vi och vi kommer ha det bäst, vi ska typ se på några filmer. 

Men imorgon bär det i alla fall av till stan, och det kommer bli grymt kul. Ska ta massor med kort som ni förmodligen kommer få se imorgon eller på tisdag, vet inte än. Men tills dess får ni ha det grymt! 

Kram Tuva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar