16 april 2011

I Want To Be Much In My Little Life

Hejsan. 
Idag har det inte hänt mycket. Dagen började med att jag vaknade klockan 12 och åt lite frukost, sen orkade jag typ inte göra någonting så jag satt bara framför tv:n och så skypade jag ju lite med Johanna. Men sen så bestämde jag och Johanna att vi skulle träffas, och så vart det. Men det vart inte länge eftersom att hon skulle på gymnastik-tävling. Det gick väldigt bra för henne och hennes lag, dom kom etta, Grattis! Men när hon skulle iväg så vart det så att jag bara slappade framför tv:n och datorn, Igen. 

Efter att ha slappat ett tag kom Mamma och Pappa hem med två påskägg till brorsan och mig. Gissa vad som låg i mitt? En Iphone 4, och gissa om jag vart glad! Men tyvär så är det nåt fel på den som vi ska fixa imorgon, det går liksom inte att ringa eller messa, och det är inte så kul. Men jag är ändå hur glad som helst.

Nu sitter jag och tittar på tv och käkar vindruvor och ice-tea! Eller, man äter kanske inte ice-tea men ändå. 

Veckan är i alla fall nästan helt inbokad. Jag och Johanna ska typ göra saker varje dag. Men imorgon så ska vi typ åka till täbban och köpa godis till varandra som vi ska lägga i påskägg, hahaha. På måndag och några andra dagar ska vi typ åka till stan och shoppa! På söndag och måndag ska vi också vara med Hanna. Lyxigt med lov föresten, vi kommer ha det bäst hela lovet. Hoppas ni också får ett bra lov. 

Kommer nog blogga lite imorgon, men tills dess får ni ha det gött.
Kramar från Tuva.



Söta Emma.

                      



 Alla bilder är tagna av mig, förutom dom som är på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar