26 april 2011

Reb´l Fleur!

Hejsan. För er som inte vet det så ÄLSKAR jag Rihanna. Hon är verkligen min förebild, och jag vill bli precis som henne när jag blir större. Har en liten fråga, är det nån som vet om man kan köpa hennes parfym här nånstans i sverige? Skulle bli jätte glad om man kunde det. 





Perfekta människa!



Allways in my Heart!






Perfect hair!?





Gaaash!



Rihanna Singer Rihanna performs during the 2011 NBA All-Star game halftime show at Staples Center on February 20, 2011 in Los Angeles, California. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement.

Älskar hennes kläder, älskar allt.





Parfymen som jag vill ha, Reb´l Fleur !





Kram!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar