22 april 2011

-

Hejsan. Sorry, har inte bloggat på länge men har haft fullt upp och så...
I alla fall, dagen började med att jag gick upp ganska tidigt (halv 10) och klockan 10 i 10 så stack jag ut och joggade till 5 över 10. Fett stolt jag är, stannade inte en enda gång och det är faktiskt en bit att springa så ja.
När jag kom hem så åt jag frukost men hann inte avsluta den innan jag behövde dusha. Sen väntade jag på Johanna när jag var helt klar, medans jag väntsde så såg jag på Glamourama. Det är fett kul. 
När Johanna var klar så möttes vi på gatan och så behövde jag byta om lite för jag frös.
När jag hade gjort det så cyklade vi hem till henne, vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, men till sist fick vi se på film. Skit tråkigt att titta på film när det e så bra väder ute. 
Men i alla fall jag behövde gå hem sen från henne för att äta lite körv. Haha xd nä men skulle hem och äta lunch så att så vart det. Efter ett tag så sågs vi igen och då hoppade vi typ bara studsmatta. Asså det är fett bra för att när man gör det så e det både kul och man får motion. Så det är väldigt bra. 
Efter en timme eller två så cyklade vi ner till ICA för att lämna en film och handla lite. När vi kom hem så gick hon hem till sig och jag till mig. Sen sågs vi efter maten och då hoppade vi först lite studsmatta och efter det så gick vi upp på mitt rum och rensade LITE kläder som jag snart ska sälja ut här på bloggen.


Nu ska jag se på Glamourama och sen ska jag kolla lite på kläder och sånt, så ni får ha det gött,
Kram Tuva.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar